tirsdag den 19. marts 2013

Dag 22 20. Marts 2013 Donsol Hvalhajer.(Igen)

 Anders og festmåltidet ;-)
Ingen Butande i dag. Ordet er philippinsk for hvalhajer. Men turen i dag, var igen god. Tror jeg taler med dykkercenteret i aften om en tur til Manta Bowl. Her findes de store Mantaer (Rokker) Manta Bowl er ikke for begyndere, da der er en stærk strøm og det er noget med at hægte sig fast til klippen med en krog. Min svenske ven Anders tog turen i går, og han har ikke dykket i 3 år. Hvis han kan, kan jeg også.
Krapper fås i alle størrelser
 Var forresten på Kents Grill, med ham i aftes, hvor vi fik "seafood" til vi væltede. Masser af store flotte rejer og blæksprutte, blev der båret ind til os. Der til hvidløgsris. Umm Det var guf. Derefter tidligt til køjs og tidligt op, for igen at blive snydt af hvalhajerne. Igen i dag var der mindst 8 både på havet, og ikke én fik set bare skyggen af en hvalhaj. Vejret her, er glimrende. Knapt så varmt som Thailand, men dejligt sommervejr med lidt overskyet, ind i mellem. Aftenerne er lidt køligere, men fint til bare tshirt og korte bukser. Her er ikke så mange mouskitos, så jeg har droppet min "insect repallent"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar