tirsdag den 26. marts 2013

Dag 28 26. Marts 2013 Donsol.

Fingertricks er altid populære


Tror jeg fortsætter i dag, hvor jeg slap i går -Lave ingenting og bar nyde de sidste dage. Dog vil jeg nok bevæge mig ind til byen, for at købe en hængekøje. Den vil passe godt til sommerhuset. Skal også have fundet ud af, hvornår jeg skal afsted på fredag, for at være i lufthavnen i Legazpi til kl 13. Tager nok tidligt afsted, så jeg kan gå på markedet, for at købe krydderier. .Ellers er Frank og mine canadiske naboer tjekket ud og rejst videre, så der er ikke mange "kendte" ansigter tilbage. Men det vælter nok ind med nye gæster i eftermiddag.

Selv de voksne har det sjovt

Tilbage fra byen, hvor jeg fik købt hængekøjen og en spuler til Kirsten, sidder jeg lige og skriver om dagens oplevelser. Den sjoveste var da jeg skulle forklare vvs/rodebiks manden, hvad det egentligt var jeg skulle have. Mens han snakkede om alt muligt andet og ekspederede andre kunder, måtte jeg ind i mellem forsøge at gøre mig forståelig. Det lykkedes til sidst. Ikke en køn model, men kan nok bruges. Han havde kun een model. Værre blev det da jeg ville have en hængekøje. Alle i biksen lignede spørgsmålstegn, da jeg påstod det hed en hamit på amerikansk. Til sidst måtte jeg tegne 2 palmer og en hængekøje i mellem. Så gik der en prås op for alle i biksen. Det havde de ikke, men mutter fit(tings) spang op på Hondaen og sammen kørte vi 100m ned af gaden. Her havde de heller ikke nogen, så videre til næste butik, hvor vi var heldige. 95p og den var hjemme. Mange tak til til mutter fit(tings) Fik lige en cola og så hjem igen.
Drengelegetøj -En jordkrappe i snor ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar