torsdag den 21. marts 2013

Dag 23 21. Marts 2013 Donsol.

Vågnede til en lyd jeg ikke kendte. Det var ikke de sædvanlige haner eller hunde det ødelagde morgenfreden. Nærmere en skurende lyd. Da værelset ikke rystede, eller på anden måde bevægede sig, tog jeg det roligt og blev liggende, og snuede til henad ved ni tiden. Stak då hovedet udenfor, hvor det stod ned i stænger, som det jo typisk gør i troperne. Derfor den skurende lyd på bliktagene. Da jeg ikke havde noget specielt på programmt i dag, gjorde det ingenting. Havde en tid til massage kl 10, men massøren dukkede aldrig op, så dér er lige balle der skal udddeles. Men hun har jo nok en plausibel forklaring på udeblivelsen.
De kan noget med seafood!
Daskede ned til Bicol Diving Center og bookede en dykketur i morgen. Tre dyk med "private divemaster" kr 830,- incl en tshirt til samlingen. Fik også aftalt med Frank, en gammel brugtvognsforhandler fra US, at vi skal ned til floden, i aften, og se "fireflies" Vi manglede dog 2 deltagere, for at få båden ned på 250p pr næse, men dem fandt Frank i løbet af et øjeblik. Bliver sjovt at se ildfluerne "live" I aftes gik jeg ned til Baracuda og fik min aftensmad. Enorme rejer, stegt i hvidløgsolie, med der til hørende brasede kartofler. Rejerne var større end dem jeg fik på Kents Grill den anden aften. Tre rejer og man er mæt !! Lige nu står det stadig ned i stænger, så jeg tager ikke til byen og opdaterer i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar